Sunday 19 October 2014

වගා බිමක දිවි ගෙවන අවරගිර ගුරු තරුව


@ ලංකින්ද නානායක්කාර

"දිවි නැඟුම මිනිසුන්ගේ දිවි වෙනස් කරන වැඩ සටහනක් වේවි", මෙහෙම කිව්වේ ආර්ථික සංවර්ධන අමාත්‍ය බැසිල් රාජපක්ෂ ඇමතිවරයා දිවි නැඟුම වැඩ සටහන පටන් ගන්න අවස්ථාවේ ඒ අදින් වසර කිහිපයකට පෙර. එවදන් අද බොහෝ විට සපථ වෙලා. පොඩි පොඩි බිම් කඩක් පවා හිමි  සෑම තරාතිරමකම පුද්ගලයලයෙකු පවා මේ වැඩ සටහනට අද වන විට සම්බන්ධ වී අවසන්.
එවන් මිනිසෙකු ගැන අපුරු කතාපුවතකි මේ, ගාල්ල රිච්මන්ඩ් විද්‍යාලයේ නියෝජ්‍ය විදුහල්පතිවරයෙකු වශයෙන් තම රාජ්‍ය සේවය අවසන් කර සුනිල් ජයවර්ධන මහතා ගාල්ල ඉමදුව හොරදුගොඩ පදිංචි කරුවෙකි.
මම රාජ්‍ය සේවයට අයුබෝවන් කී කාලයේ ම තමයි දිවි නැඟුම වැසටහන ආරම්භ කරන කාලය. ඒ අවස්ථවේ ම කෘෂිකර්ම උපදේශක මහතුන් වන කුමාර කොඩිතුවක්කු සහ අරුණ පියරිසි මහත්වරුන් දිවි නැඟුම වැඩ සටහන පිළිබදව මට දීර්ෂ විස්තරයක් ලබා දුන්නා. ඒ අනුව මම මේ වැඩේට අත ගැහුවා. මෙහෙම කියන්නේ අද වගා බිමක දිවි ගෙවන අවරගිර ගුරු තරුවක් වන සුනිල් ජයවර්ධන මහතායි. තම වගාව පිළිබදව වැඩි දුරටත් අදහස් දක්වන ඒ මහතා,
ප්‍රාදේශීය ලේකම් තුමියනි, මේ වල්ලාපට්ටා

මම දැනට බඩ ඉරිඟු, මිරිස්, ඉඟුරු , අමුමිරිස් වගේම වෙනත් ආර්ථික බෝග කිහිපයක්ම වවල තියෙනවා. පසුගිය කාලය තුල අමුමිරිස් රුපියල් 900 ක මිලක් වෙන කොට මගේ ලඟ ඕනෑ තරම් අමුමිරිස් තිබුනා. බොහෝ දෙනා ඇවිල්ලා මගෙන් ඒ දවල් වල අමුමිරිස් ගත්තා.
ඒ වගේම දැන් ලංකාව තුල ඉහල මිලක් තියෙනවා කියන වල්ලාපට්ට වගාවකුත් මගේ ගෙවත්තේ වෙනම පැත්තක තියෙනවා. ඒක නම් තවම තියෙන්නේ මුලික අවධියේ. අනිත් සියළු වගාවන් අදායම් ලැබිය හැකි මට්ටමක තියෙනවා.

දැන් මට හිතෙන්නේ තවානක පැල හරියට ප්‍රාථමික අංශයේ දරුවන් වගේ. පෝර උරා ගෙන සුලඟට එහා මෙහා දඟකරණ පැල ලොකු පංති වල ළමයි වගේ. මල් පිපී ළුල දරණ නාබර ගස් අපෙන් ඈත් වෙලා සමාජ ගත වුන දරුවෝ වගේ මම මේ ගහකොළ එක්ක කතා කරනවා. මෙහෙම කියන්නේ මේ ගොවියෙකු වු ගුරු තරුවයි.


මේ සියල්ල සදහා ඉමදුව ප්‍රා දේශීය ලේකම්තුමිය ලක්ෂ්මී කාන්තී මහත්මිය ඇතුළු නිළධාරීන් ලබා දුන් සහය ඉතා වටිනවා. එසේම මෙවර දිවි නැඟුම පැල තවාන් වලින් එකක් මටත් ලැබුනා ඒ අනුව ඔක්තොබර් 20 වෙනිදා මෙවර දිවි නැඟුම ජාතික උත්සවයට සමගාමීව පැවැත්වෙන ඉමදුව ප්‍රා දේශීය ලේකම් කාර්යාලය සංවිධානය කරන ප්‍රා දේශීය උත්සවය පැවැත් වෙන්නේ මගේ නිවසේ ඒ සදහා පැල බෙදා දීම සදහා මම මේ වන විට පැල හදමින් සිටිනවා.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...